torsdag 28 februari 2008

LITE SVAR PÅ FRÅGOR..

Hej Ulrika,


och tusen tack för att du tog dej tid.
Jag tänker svara på punkterna, en efter en.

1. Presentation av mej själv tycker jag att jag gjorde i första inlägget.
Mer detaljrikt än så är svårt för mej, då får man nog fråga andra som känner mej.
Men " lugn bá " det kommer nog att visa sej vilken filur som döljer sej i mej...hmmm...


2. Parkinson är ju en neurologisk sjukdom som jag upptäckt är väldigt individuell i hur det yttrar sej.

Det första jag tror man tänker på när det gäller parkinson är att man skakar.
Det gör inte jag.


Däremot blir jag stel, allting går väldigt sakta, och mitt tal blir påverkat.

Jag har alltid pratat fort och otydligt, typiskt nog blir det ännu värre när jag har "känning".

Jag är sån, bra eller dåligt, det vet jag inte, men jag gillar inte att känna efter och ta reda på vad som kan hända.
då är jag rädd för att gå och vänta på och kanske "framkalla" just den symptonen.

3. Jag skriver för att kanske få kontakt med andra likasinnade och att visa att det inte är slut på allt det roliga för att man är lite "trasig".
Sen tycker jag det är så himla skönt att få ur sig sånt som jag funderar på när jag promenerar till jobbet, det tar ju en stund.

4. Mina planer är att se vart det här leder, kanske ingenstans men jag mår bra under tiden.

Skulle jag i framtiden kunna jobba med tex coaching, vore det helt fantastiskt.

5. Jag har ingen koll på länkar, får väl luska lite eller hoppas nån skriver.

Tack än en gång, och du, så länge du vill ha mej är jag din (frisör alltså) det lovar jag.



pokonis Annika

Inga kommentarer: