onsdag 22 oktober 2008

HAPPY BIRTHDAY

Go morron...

Jag har alltid tyckt mej vara DEN virrigaste människan på jorden men nu är jag defenitivt nedpetad från den positionen....Jag har hittat min "Överkvinna"

Följande dialog utspelades på jobbet igår.. Jag möter kollegan som fyller år...

-Grattis på födelsedagen..Hur mycket fyller du nu igen?

-Tack...Jag är född 1971 så jag fyller 38..

-??????...Vänta nu...Om du är född 1971, så blir du väl ändå 37...

-Nej...Jag fyller 38!

-Jamen, då är du ju född 1970.

-Nej...1971.

-Snälla, söta, rara....Då fyller du 37 år,,,Jag räknar på fingrarna för att överbevisa födelsedagsbarnet...

-Oj då...Gör jag...37...JAHA...Fniss, fniss

Vad ska man säga, annat än att hon är den enda jag känner som lägger till extraår...lite annorlunda...

Ha en bra dag...pokonis A

Inga kommentarer: